Nyttigt sommargodis

Här kommer en liten lista på gott och nyttigt "sommargodis":

 *Jordgubbar- Dessa söta, röda frukterna kan man äta med glass, göra milkshake av eller bara äta dom som dom är.
*Chokladdoppad frukt- Detta kan man göra med t.ex jprdgubbar, ananas, apelsin, hallon, banan...
*Dipp- En kryddig dipp att doppa gurka och morötter i. Min favorit är taco-dippen.
*Fruktsallad-Att blanda ihop frukterna man älskar till en god fruktsallad och strö lite riven choklad över fungerar nästan lika bra som godis.
*Milkshake- Vissa gör milkshake som en vitaminbomb och har i ägg, havregryn och frön för att få i sig mycket vitaminer.
*Russin och nötter- Visst, det här är ju inte så sommrigt men det kan bli ett gott och nyttigt godis. Om du vill kan du ju doppa dem i mörk/ ljus choklad och låta dem stelna i kylen. 

Kommentarer
Postat av: Ansi

mmmm, vad gott det låter :) Blir sugen på att fixa till något gott här idag

2010-07-05 @ 09:04:08
Postat av: Jenny

Tacodippen är god, ja!

2010-07-14 @ 21:03:45

Kommentera gärna inlägget här:

♥Tänk på att reklam och elaka kommentarer tar jag bort. Jag försöker svara på era frågor så fort jag kan. Lycka till♥

♥Ditt namn♥:
♥Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)♥

♥Din URL/Bloggadress:♥

♥Din kommentar skriver du här:♥

Trackback