Modetest

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.
Vad innebär mode för dig?
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Shoppar du second hand?
Vilken är din favoritdesigner?
Vad är din favorit i höst?
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Dyraste plagget respektive billigaste?
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Brukar du tröstshoppa?
Högklackat eller lågklackat?
Vilken är din drömväska?
Vilket blir ditt nästa köp?
Vilka är dina stilikoner?
Favoritplagg just nu?
Favoritaccessoarer?

Kommentarer
Postat av: louise

enkel vanlig snygg

det som alla har på sig och det skava snyggt

new yoker och gina tricot

2010-11-12 @ 15:45:07
Postat av: Anonym

det andra orkar jag inte

2010-11-12 @ 15:47:40

Kommentera gärna inlägget här:

♥Tänk på att reklam och elaka kommentarer tar jag bort. Jag försöker svara på era frågor så fort jag kan. Lycka till♥

♥Ditt namn♥:
♥Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)♥

♥Din URL/Bloggadress:♥

♥Din kommentar skriver du här:♥

Trackback