Torrt hår på sommaren?

Har du också torrt och slitet hår på sommaren? Eller färgat hår? Nu när det är sommar blir håret lätt slitet. Därför kommer jag med några tips:

* Sov med någon olja i håret, t.ex oliv, solros eller mandelolja.
* Använd värmeskyddande när du använder en fön, plattång eller locktång.
* Använd UV-skydd för håret när du är på stranden och solar.
* Klipp bort dom slitna topparna så slipper du det mesta av det slitna sen. 
* Använd en inpackning i håret 1-2 gånger i veckan. Du kan göra en inpackning själv, här är några bra ingredienser:
- Honung
- Avokado
- Olivolja
- Banan
- Ägg/Äggula
- Naturell yoghurt



Kommentarer
Postat av: ida

har du kopierat detta recept eller har du hittat på det??

2010-07-06 @ 19:39:35

Kommentera gärna inlägget här:

♥Tänk på att reklam och elaka kommentarer tar jag bort. Jag försöker svara på era frågor så fort jag kan. Lycka till♥

♥Ditt namn♥:
♥Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)♥

♥Din URL/Bloggadress:♥

♥Din kommentar skriver du här:♥

Trackback