Yves Rocher

Nu har mitt paket från Yves Rocher kommit. Ett paket med följande:


*Dushgele, för kropp och hår.
*Parfym, med doft av citrus och mysk.
*Parfym, med doft av blommor och natur.
*Body lotion.
*Handcrème.
*Läppbalsam.
*Tester.


+ Premier

*Pennor
*Klocka
*Ring

KOSTADE TOTALT: 209 kr!

Jag skulle lagt upp en bild också, men har inte tagit någon så ni får nöja er med det här. Själv är jag jättenöjd med produkterna! Har användt dom i en vecka nu. Dom är bra och prisvärda, det är bara att rekomendera!


Kommentarer
Postat av: sanna

jag beställer oxå därifrån. grejerna är faktiskt bra (:

men jag beställde när det var sånt där 2 för 1 och 50% rabatt.

jag fick inte det för grejerna jag beställt kostade för mke.

det gick på nästan 400kr. ;/

2010-08-15 @ 17:10:57
URL: http://ssaws.blogg.se/
Postat av: linda

yey, jag ärlskar yves rocher! så himla billigt :)

roliga saker du köpte också!

2010-08-15 @ 17:12:11
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

♥Tänk på att reklam och elaka kommentarer tar jag bort. Jag försöker svara på era frågor så fort jag kan. Lycka till♥

♥Ditt namn♥:
♥Kom ihåg mig?♥

♥E-postadress: (publiceras ej)♥

♥Din URL/Bloggadress:♥

♥Din kommentar skriver du här:♥

Trackback